fredag 26 juni 2020

Hur blir man sexarbetare!?


Hur kom du på att du ville bli sjukvårdsbiträde!? 

När fick du uppenbarelsen att du ville ägna ditt liv åt att torka stjärten och tvätta snoppen på äldre män och fittan på kvinnor. Några av er undrar säkert om jag är klok, men det är faktiskt så att det är en fråga som jag ofta har fått. Hur jag kom på att jag ville bli prostituerad, sexarbetare som det borde heta genomgående. Varför undrar ni?

Helt enkelt eftersom alla som har ett arbete som de går till, utan att de själva har bestämt att de vill arbeta och inte gör det för att de måste tjäna pengar till hyra och mat, dom har sålt sin tid och sin kropp, som det heter när det gäller sexarbetare. Jag ska direkt avliva myten att sexarbetare säljer sin kropp, det gör vi inte. Det vi gör, är att vi erbjuder en tjänst, som självklart betyder att vi måste vara där fysiskt, men det måste ju även du som arbetar med omvårdnad vara. Säljer du din kropp!?

Förresten måste vi inte alltid vara där kroppsligt, ibland kan vi sköta arbetet via telefon eller mejl.
Ja faktiskt, sexarbete går inte bara ut på att knulla. Precis som den som arbetar i vården läker vi sår och gör människor friskare om det går. Vi lagar hål i själen, fyller tomrum som ingen annan vill fylla. Vi ger den ensamme och mannen som törstar efter närhet, en chans som han inte får av den som säger sig älska honom över allt annat. Men ändå vill han inte lämna kvinnan där hemma, han vill inte bli av med vårdnaden av sina barn. Han vill leva ihop med den som han älskar, men som inte vill ha honom sexuellt, som inte vill ge honom närhet.

Man säger att lycka inte går att köpa och inte kärlek heller, men det är inte vad dessa män behöver. De vill ha närhet för att klara vardagen, den som är grå och tråkig. Han vill ha en kvinna som ger honom en stunds intimitet en illusion av samliv. Även om bestående kärlek och lycka inte går att köpa, räcker den tillfälliga upplevelsen för att ta sig igenom ännu en dag av arbete och att komma hem med ett leende och säga ”hej älskling, hur är det idag!?”.

Man kan faktiskt älska någon utan att vilja ha sex med den, men man måste visa att man bryr sig och det är vad jag hör från män, att de känner sig kasserade, bortslängda och inte märker av att de får kärlek eller att de ens är önskvärda, men dom stannar kvar ändå, lämnar inte kvinnan eftersom dom älskar henne. Och för det borde alla kvinnor vara tacksamma, ni har faktiskt kvar någon som lever med er, enbart eftersom jag eller någon annan sexarbetare ger honom det som ni inte orkar eller vill ge. Men nu tillbaka till frågan, vad är det som gör att man vill bli sexarbetare, när kommer uppenbarelsen!?

När det gäller mig började det redan när jag var tolv, jag vaknade tidigt, min sexuella lust väcktes långt innan vuxna anser att jag skulle ha någon, jag var ju bara ett barn. Nu är det så att kvinnor är kvinnor och vi blir det tidigt, inte alla lika men vi blir det långt innan många vill ge oss rätten att vara sexuella. Jag blev det vid tolv års ålder, jag känner tjejer som har börjat tidigare än så och jag vet väninnor som skaffade trettioåriga pojkvänner när de själva bara var femton eller sexton år gamla.

 Jag känner faktiskt en tjej som träffade sin nuvarande man, med vilken hon har tre barn. Den dagen hon fyllde femton och han var 30. Dom är väldigt nöjda tillsammans, alltså är faktiskt inte åldersskillnad några problem, för somliga. Jag har märkt det själv att ålder är en siffra, det finns män som är 20 men är som om dom var 30 och dom som är trettio men verkar vara femtio i sitt känsloliv. Alla är olika oavsett ålder.

Många av mina väninnor började sin sexuella upptäcktsresa med att suga kuk, det var något av det första som jag gjorde också, men jag ville upptäcka och jag ville testa, jag kände att jag var klar för att ta steget ut i luften och flyga. Så jag vill ta död på ännu en myt, att alla sexarbetare har blivit sexuellt utnyttjade när dom var små. Så är det inte. Jag var färdig att flyga, jag ville lära mig hur det kändes att vara riktigt kåt, att ha en man som visade sin lust för mig och jag ville känna hur det kändes när han kom.

Jag var kanske tidigare än många andra, men ändå inte tidigast av alla.
När jag var tretton hade jag redan haft mina första samlag, med äldre pojkar och män. Och märk väl att det var för att jag ville knulla, inte beroende på att män ville knulla mig, för det vill dom oftast inte när man är tjej och inte lovlig. Men åtrå har få eller inga åldersgränser, kåthet har det absolut inte. När man är kåt då vill man stilla känslan och ha sex. Så var jag redan vid tretton.

Men jag kom inte på att bli sexarbetare då, det kom lite senare, när jag märkte att jag hade förmågan att få vad jag ville, genom att vara frestande, genom att visa mig intresserad av då speciellt män. Jag upptäckte att sex var ett verktyg som det gick att skaffa sig mycket med, det låste upp dörrar och framför allt öppnade det möjligheten att ha trendigare kläder och dyrare smycken, än mina kompisar. Ha bättre och mer hållfast mascara och använda dyra parfymer.

Det gick att åka Åland tur och retur och inte betala för det. Jag fick det jag ville dricka och äta plus en hytt med säng att ligga i, bara för att jag var villig att ha sex. Jag låg inte med vem som helst, utan valde mina välgörare noga. Det fanns ju egentligen ingen anledning att inte knulla för en trevlig resa, när jag gjorde det för att en kille på ett disco var söt och att jag var kåt. 

Sex är inte så komplicerat, men människor har en tendens till att göra det till något speciellt, något religiöst och som ska vara heligt, uppfyllt av kärlek och nära personliga känslor. Vet ni vad, så upplevde jag det aldrig. För mig har sex alltid varit skönt och ett sätt att koppla av och jag har bara legat med män som jag vill knulla, aldrig låtit någon krypa på mig för att jag måste ta emot dem.

Sådan är jag ännu idag, inte så väldigt långt från den dagen som jag upplevde en sexuell explosion inom mig. Att jag bestämmer, ingen säger till mig vem jag ska knulla eller vem jag ska umgås med. Försök att vara fräck i munnen, så får du se hur resten av din korta stund med mig blir. Jag slänger dig i soppåsen som om du vore skalet jag har krafsat av från en tvättad morot. Jag umgås bara med män som uppskattar mig, som värderar min närvaro och mitt sällskap. Jag är horan som ger min kund den upplevelse som han är värd, inte den som han vill ha.

Så nu avlivar jag en myt till. Nej, jag är inte utnyttjad, inte mer än vad jag får betalt att vara. Och ärligt sagt, känner du som arbetar med att torka bajs och spyor på sjukhus utnyttjad!? I så fall tycker jag att du ska byta arbetsgivare eller helst jobb. Du ska veta att det enda som finns är inte dåliga anställningar med skitgöra. Du kan bli egenföretagare också. Som jag är, jag är sexarbetare och trivs med det, jag har aldrig haft ett ”riktigt jobb”, som vissa väljer att kalla alla arbeten utom just tillhandahållandet av sexuella tjänster för. Jo förresten, jag jobbade på dagis ett kort tag, det var då jag mötte en tjej som var egen företagare vissa helger och hon berättade vad man kunde tjäna. Efter att ha lärt mig det, då fick snoriga ungar och bråkiga småpojkar bråka medan någon annan försökte styra dem, jag blev sexarbetare.

Så blev jag sexarbetare, hur kom du på det drömjobb som du har nu!?

Kram
/Bella

2 kommentarer:

Stolt

  Då var det titeln igen, hur får man det att inte låta cringe!? Ordet är könsneutralt men alla vet att det är skrivet av en kvinna, vilket ...