fredag 21 augusti 2020

Jag

 

Tänk dig att någon som du träffar på en krog betalar dig sex tusen för några timmars knull. Omöjligt säger du!? Inte alls, se på mig. Men så är jag en slampa också och vi står högre i kurs än vanliga lättfotade kvinnor. Jag raggar inte, visar inte upp mina behag för alla kåta på den bar jag går till. Jag behöver inte det, eftersom de alla vet vad de kan hitta hos mig. Om jag kommer du ser mig med en kund, är jag klädd som kunden vill och det är oftast så att jag kompletterar den bild som han vill visa upp av sig själv.

Du kan inte skilja mig från societet, inte heller från den tuggummituggande horan på stretan. Jag är som en kameleont, du kan ha träffat mig, kanske till och med pratat med mig, men du vet det inte eftersom när du såg mig ser jag inte alls ut som idag. Jag smälter in i din verklighet, jag finns där utan att märkas för någon annan än den som har köpt min tid och för dem som det är meningen att jag ska visas upp för.

Jag är kvinnan som hänger på armen till en millionär, en företagsledares ”assistent” eller fru. Som han stolt visar upp på firmans bankett för aktiesparare. Jag är hon som du diskuterade hausse och baisse med, den som gav dig ekonomiska utmaningar att tänka på. Den som berättade för dig hur du ska göra för att få din man att prestera oftare i sängen. Utan att du för ett ögonblick misstänkte att jag är terapeuten som är anledningen till att han inte gör det.

Jag är den som får mer än vad du tjänar på en månad, bara för att följa med min klient ut till skärgårdsön, där ni tillbringade er bröllopsnatt. Jaså, ni är inte gifta!? Det struntar jag faktiskt i, jag bryr mig bara om pengarna, det som du inte kan säga. Eftersom då verkar du billig och horaktig. Jag verkar bara vara det jag är, det är ingen som väntar sig något annat. Jag är ett proffs på att sälja härliga upplevelser och jag nöjer mig inte med en ring.

Jag kan strunta i vad män tycker om mitt utseende. Vill de inte betala så slipper dom. Det finns män, män, män och åter…ja visst det finns kvinnor som strör pengar över mig också och både män och kvinnor njuter av att få göra det. De står i kö, ber om ursäkt om de tycker att jag verkar irriterad på grund av att dom har tjatat på mig. Vad jag tycker är viktigt, om jag inte är glad blir det ingen session, det blir till att ligga ensam hela natten. Bredvid en som inte vill ha sex och onanera sig till sömns.

En som har betalat mig tretton tusen kronor för att få bjuda mig på trerätters middag, drink och avec, knulla mig senare och somna bredvid min varma och mjuka kropp. Hälsas av mig på morgonen och få uppleva ännu lite mera älskog, den lyckas med något som bara den med tjock plånbok lyckas med. Att få mig att känna mig viktig och uppskattad.

Eftersom den som har betalat en halv normal månadslön för tolv timmar, bara för att få stoppa kuken i mig, känna på mina bröst och fyra av sin uppdämda lust över mitt ansikte, men fortfarande har tid och lust att säga till mig att jag har en sexig stjärt, skön fitta eller härlig mun. Att jag kombinerar drömmen om skönhet och intelligens samtidigt. Den gör det inte slentrianmässigt.

Han som ropar en ”komplimang” till dig ute på krogen eller på gatan, gör det gratis. Min klient har betalat mycket för att ens kunna komma i närheten av mig och få mig att lyssna. När han tycker att min stjärt är så fin att, trots att han vet att jag nog inte bryr mig. Känner att han måste berömma den och mig för att vara skön och söt. Då känner jag ett enormt värde.

Jag får inte komplimanger, eftersom man vill få min uppmärksamhet och få mig att fnittra och rodna. Samt ytterst knulla skiten ur mig. Jag blir prisad eftersom man är genuint nöjd över den tjänst jag har levererat och den glädjen och den stoltheten över sig själv, kan bara en slampa ha.

Kram

/Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stolt

  Då var det titeln igen, hur får man det att inte låta cringe!? Ordet är könsneutralt men alla vet att det är skrivet av en kvinna, vilket ...