torsdag 20 augusti 2020

Tweeten som aldrig skickades

 

Tänk att det ska vara så svårt att komma på vad man ska kalla ett inlägg!? Jag är inte avundsjuk på dem som en gång använde papper att skriva på, hur många knycklades ihop eftersom titeln blev fel! Och hur många pannor har rynkats när författaren har försökt komma på en vettig början. Som dessutom fångar läsarens uppmärksamhet!?

Ni som följer mig på Twitter, kommer kanske ihåg att jag skickade en tweet som handlade just om vad inläggets titel är om. Om jag ska citera det rakt ur minnet var det såhär. ”Detta är en tweet som aldrig skickades eftersom jag kom på att det skulle kunna bli ett blogginlägg”. Något sådant var det (vem har tid att bläddra bland tweets man har skickat!?).

Vilken tur att jag har Microsoft Word som påminner mig om att min svenska bitvis är bedrövlig och att jag gör frekventa fel när det gäller stavning. Det är precis därför jag inte lever med någon pojkvän, jag vill inte veta när jag gör fel, jag vill upptäcka det själv och göra något åt det. Lära av mina misstag. Inte upptäcka dem innan jag har gjort dem. Män har en förmåga att påpeka problem som inte finns än. De förstår inte att man kan göra på olika sätt. Det finns ett sätt för män och det finns minst dubbelt så många sätt att lösa problem om man är kvinna.

Har du kissat i skogen!? När jag såg frågan undrade jag vad som skulle hända om jag svarade på det. Alla som bor i ett skogrikt land som Sverige, har nog vid ett eller annat tillfälle använt naturen som toalett, tror jag. Finns det någon erotik i att göra det, något att bli kåt på!? Jag svarade aldrig, så det kommer jag inte att få reda på, men jag kan inte låta bli att undra.

Vad har du på dig nu!? Här var det lite mer klart vad skribenten ville, han hade tänkt sig en skön onanistund medan han lustfyllt läste min beskrivning av hur jag satt i min kimono och trånade efter en man. Jag säger inte att jag gjorde det, men det var ett tänkbart scenario som jag drömde upp bara. Jag trånar inte, jag säger två tusen för en timmas samtal. Vill man inte betala det, då finns det andra terapeuter att gå till.

Vill du flirta!? Självklart är det vad jag vill, jag tjänar pengar på att flirta. Det vet väl alla att sexarbete går ut på att blinka med ögonen åt män. Jag funderade på att jag skulle ge honom en offert på vad det skulle kosta honom, men jag avstod. Jag kunde helt enkelt inte räkna ut vad jag skulle ta för en flört via DM. Men hey, om det visar sig att det är fler som vill flirta där ute, så skicka mig ett mess. Men börja då gärna med att fråga vad det kostar. Då kan jag komma med ett förslag på vad vi kan kalla social distancing. Inget är omöjligt i en affärskvinnas värld.

Vad tror du att en tjej skulle tända på hos dig!? En fråga som jag också fick och som jag faktiskt vet svaret på, eftersom jag har haft sex med några av mitt eget kön. Så att jag vet precis vad de tänder på. Om du är intresserad av vad det kostar att få reda på det, kan jag ge dig en offert, vi kan filura in det i vår social distancing-grej.

Hur har du sex när du är med en kund!? Åter igen, mer som kan tas upp under social distancing, men enklast är väl att du bokar en tid och får reda på det! Kunde jag ha svarat, vilket jag alltså inte gjorde. Det kändes inte som om personen som skrev meddelandet hade förstått vad jag menade. De han ville ha är självklart en bild som han kan runka till. En möjlighet att se mig bli knullad i sin dröm, kanske drömma att han är den som gör det!?

Jag vet att det finns många tabun runt oss sexarbetare och att det känns ”spännande” att vara med oss. Som flera kunder förklarar att vara sin anledning till att söka hjälp hos mig med. Det finns självklart också många som fantiserar om att vara med mig och gärna skulle lyssna på mig, när jag berättar hur det går till vid ett kundmöte. Men det är information som kostar pengar och inget som jag berättar hur som helst.

Hur många har du knullat!? Vad spelar det för roll. Och dessutom vem räknar!? Det finns inget bra svar på det och till vad behöver du informationen!? Jag arbetar med sex och även om jag inte knullar med alla mina kunder, så är det fortfarande åtskilliga som jag gör det med. Jag räknar inte män i antal, jag räknar i kronor.

Hur känns det att få sperma i sig!? Vet ni, jag har anledning att misstänka att det finns smygtransor där ute, som vill veta hur de ska känna nästa gång deras pojkvän levererar en laddning i baken. Jag har nämligen inte bara fått frågan en enstaka gång, utan flera och jag började så småningom fundera på hur jag skulle förklara för en man, hur det känns att få sperma i fittan!? Jag är ledsen kära frågeställare, men jag vet inte hur jag ska förklara hur det känns att ha fitta, jag har ju ingen aning om hur det ska jämföras med att ha kuk, som typ måste vara väldigt annorlunda, eftersom det ju inte går att stoppa något i en sådan. Så detta är nog den enda frågan som jag har blivit ställd inför, hur svarar jag där!?

När det gäller frågor som handlar om den kvinnliga anatomin och min sexualitet och hur det ena eller andra yttrar sig. Så får jag frågan ganska frekvent och det gör att jag misstänker att det finns män som inte vågar komma ut, eller som vill utöka sitt register med att kunna låtsas vara mer kvinna i sitt samlag med pojkvännen. Jag tror faktisk det, eftersom män försöker se ut som kvinnor, varför skulle de inte också vilja veta hur det känns att vara det, under ett samlag! Bra skådespelare försöker alltid att vara sin rollkaraktär och varför skulle en bra transa, inte vara intresserad av att kunna vara så mycket kvinna som möjligt!?

Detta är bara en liten del av alla frågor som jag har fått via DM genom åren, varianter finns som handlar om samma sak, mer eller mindre avancerade och många gånger sådant som är helt omöjligt att svara på, eftersom den som lyssnar inte skulle kunna förstå svaret. Som till exempel hur det känns att få sperma i sig. Det skulle jag kunna förklara för en tjej som aldrig har upplevt det. Men aldrig för en man, han kommer ju aldrig att ha en fitta.

Jag har aldrig frågat en man hur det känns att stoppa in kuken i en fitta, eller hur det känns att spruta sperma i den. Helt enkelt eftersom jag inte skulle förstå det. Vi är två olika kön med olika utseende och funktion på våra könsorgan, vi kan alltså inte förstå hur det känns att ha sex som vårt motsatta kön. Ja jag vet, du tror inte att jag har undrat, självklart har jag det men jag har aldrig frågat, eftersom jag vet att jag inte skulle förstå svaret.

Nu kanske det är mer klart varför jag inte skickade den där Tweeten som aldrig skickades, det fanns för mycket som jag ville få med. Det var alltså bättre att samla ihop lite och skriva ett längre inlägg. Skriver man till mig på Twitter, då får man räkna med att jag inte har tid att svara på vad som helst. Jag får mellan tio och tjugo mejl att svara på dessutom, plus att jag ska hålla kontakt med kunder som är på G och dessutom sköta annat. Jag är proffs och dessutom egen företagare, för mig är tid också pengar och jag har inte tid att svara på frågor som inte leder vidare. ”hej”, ”hur mår du”, ”vad gör du” och sådant tar onödig tid och kanske får du någon sorts svar, men däremot är ett säkert. Du hamnar längst bak i kön, även om du var först med din fråga.

 

Kram

 

/Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stolt

  Då var det titeln igen, hur får man det att inte låta cringe!? Ordet är könsneutralt men alla vet att det är skrivet av en kvinna, vilket ...