måndag 17 augusti 2020

En sexarbetare med klass

 

Frågan om jag inte känner mig utnyttjad av att låta män knulla mig för pengar, eller att inte kunna säga nej till att låta dem göra vad de vill. Den kommer lite då och då faktiskt. För att få detta inlägg att bli rätt måste jag börja bakifrån. I annat fall blir både titeln och innehållet, lite oklart.

För det första kan jag säga nej, det kan jag redan innan jag ens har besvarat ett försök från en som vill bli kund. Jag raderar deras mess eller tackar för intresset men svaret blir nej tack. Så visst kan jag säga nej, men eftersom jag säger ja fler gånger, märks det inte så mycket. Ovanpå det, finns inte många tidningsartiklar som handlar om alla de gånger som vi sexarbetare måste avvisa kunder. Det rör sig oftast om att dra gråtvalsen och framställa oss som viljelösa knulldockor av uppblåsbar latex.

Vi säger nej, när vi vill och när vi inter vill knulla, eller bli piskade eller något annat som vi inte tycker om. Vi kan nämligen neka, utan att vi måste bo med den som vi avvisar och inte vill ta i med tång. Jag är inte tvungen till att ta hänsyn till känslor hos den som blir avvisad. Men visst, om det skulle visa sig vara något jag kan tjäna pengar på, så hey inte mig emot. Visa uppriktig sorg över att behöva krossa manlighet á 2000:-/timma. Hmm... jag kanske skulle försöka erbjuda det, kanske är det ett tjänstetillägg som skulle inverka positivt på mitt kontantflöde!? Till alla er kolleger där ute, som är intresserade av min idé, jag bjuder er på den. Ni är mina kolleger och jag bryr mig om er alla. Vi är sexarbetare och håller ihop.

Varför skulle jag känna mig utnyttjad beroende på att en man vill ha sex med mig mot att han betalar!? Eller om jag formulerar mig såhär: har du någon anledning att känna dig utnyttjad eftersom din man har lovat dig en ny bil om du bara gör honom glad!? Män vill ha sex med oss kvinnor, de vill se oss nakna och känna på mig. Ha mig i närheten och bara känna doften av mig, de flesta alltså. De andra vänder sig med fördel till en av alla manliga sexarbetare där ute.

Det spelar ingen roll om det kostar, det man inte kan få gratis, betalar man gärna för, eller hur!? Det spelar ingen roll om det är sex eller nya kläder. Måste du köpa dem för att kunna ha dem på dig, då köper du. Skillnaden mellan kläder du köper och mig, är att män som köper en stund med mig, inte kan göra vad dom vill. Det finns regler och ramar att hålla sig till och de allra flesta av mina kunder, har antingen börjat vårt samarbete med att berätta att de är väl bevandrade i hur man uppför sig tillsammans med proffs, eller så frågar de noga efter vilka regler som gäller. Många kunder ställer faktiskt min önskan i centrum. Jag får i stort sett helt fria händer att fixa våra träffar som jag vill ha dem. Jag får bestämma överraskningar och jag får ange takten, jag är kvinnan som de vill uppvakta och göra det skönt för. Det är mig som de vill se njuta i första hand. Så återigen, nej jag känner mig inte utnyttjad.

Nu kommer förklaringen till titeln som jag har valt idag. Hemligheten med att inte känna sig utnyttjad, att trivas med sitt arbete och att känna sitt höga värde. Är att man upprätthåller det. Det spelar ingen roll om du är vanlig hustru som knullar ”av kärlek”, eller om du som jag gör det för att tjäna något på det. Vi skulle båda ställa oss fråga ”What´s in it for me!?”, både du och jag och alla kvinnor ska leta efter ett egenvärde i att göra det man gör. Inte ge för att vara till lags och bruka våld på sig själv. Vi ska visa att vi har en värdighet, en man inte trampar på. Att det kostar en motprestation att få älska oss, även om det bara är för en kort stund.

 Denna motprestation har jag alltid varit noga med att kräva. Du visar att du uppskattar mig som människa och jag ska göra vad jag kan för att ge dig vad du vill ha. Det gäller i alla situationer och inte bara när jag sexarbetar. Jag är hård i affärer, det kommer du att få märka om du tror att du kan deala dig till mer förmåner än vad du har rätt till. Rights according to Bella, det är vad som gäller om du vill vara med mig.

Att aldrig dra av från dina skyldigheter mot mig och att aldrig neka dig mina, så länge du uppfyller din del, sådant bygger ömsesidig respekt. Jag respekterar den som gör rätt för sig, då får jag också samma tillbaka. Kunder ser mig som mera värdefull. De ser mig som en sexarbetare med klass. Och en sexarbetare med klass, har bara kunder av en viss dignitet.

 

Kram

/Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stolt

  Då var det titeln igen, hur får man det att inte låta cringe!? Ordet är könsneutralt men alla vet att det är skrivet av en kvinna, vilket ...