onsdag 12 augusti 2020

I full gung

 

Nu tänkte jag att jag skulle dela med mig lite av det jag gör. Många har frågat hur en normal dag i mitt liv ser ut, vad händer och vad gör jag. Svaret är som jag skrev i ett tidigt inlägg, olika. Men mycket går åt till administration och kontakter med dem som typ sköter min bokföring och med juridisk expertis. Eftersom jag arbetar i ett så pass juridiskt utsatt yrke, måste jag tänka på mina kunder och även mig själv. Det ska kännas säkert att gå till mig och jag vill känna mig trygg också. Både när det gäller kunder och när jag tittar framåt, jag kommer nog inte vara sexarbetare ända till dess att det är dags att sparka omkull hinken.

Som alla egenföretagare är jag alltså upptagen med tråkig bokföring också, redovisning av skatter och sådant. Planering av dater, kontakt med kunder och intervjuer tar också tid och det är i dessa intervjuer jag bildar mig en första uppfattning om den som vill träffa mig. Jag gör en personlighetsbedömning. Är det en trevlig människa, är det en man som är beläst, har den våldstendenser osv. Ni ska bara veta så roligt det kan vara ibland och hur jag då och då häpnar över hur olika alla som kontaktar mig, ser på normal sex. För vissa betyder det så kallat vaniljsex, vilket också är ett obestämt värde. Att knulla mig analt, kan gå som vaniljsex, när man gör det ”med kärlek.”

Lite smisk på stjärten är heller inte speciellt onormal och självklart avsugningen. Den avsugning som i stort sett alla kunder föreställer sig olika. Somliga vill ha en PSE, andra vill ha GFE, vissa vill kombinera det med en JOI mellan sugen. Vissa kallar det face fucking andra munknull. Men normalt och mjukt är det om det görs med kärlek.

Man skulle kunna tro att jag som har varit verksam i yrket sedan jag var 14–15, kunde det mesta och det trodde jag också, men så är det alltså inte. Jag stöter hela tiden på nya upplevelser, udda önskemål och förslag på att leka med intressanta sexhjälpmedel. Stor buttplugg, liten buttplugg, Magic wand, rabbit, jag kan dem alla. Jag har inte riktigt förstått vad som är skönt för kunden att onanera åt mig, men hallå, vem klagar!? Att utvecklas med yrket tillhör vardagen.

Så att när en kund hörde av sig första gången och föreslog lekar som innehöll PSE JOI och kåtverktyg, då fick jag lite att fundera på. Hur skulle jag kombinera allt det där och samtidigt kunna använda stor buttplugg medan jag sög!? Och vad var det som kunden tyckte var sexigt med att jag körde en icke vit jättedildo i fittan. Men jag var intresserad det fanns något hos denna man som var spännande, han hade ett sätt att prata om erotik på ett humoristiskt sätt och han var väldigt trevlig. Inga klockor ringde.

Det var en call out och jag var på väg hem till honom, en timma tog det att köra och min inre taxameter plingade till när den rullade över 1800:- plus reskostnad.  Det hände ungefär samtidigt som jag kom fram till en stor grind där jag var tvungen att trycka på en knapp för att släppas in. Framme vid huset stod en välklädd man utan ansiktshår. Han öppnade bildörren åt mig så jag kunde kliva ur bilen och berättade att det var roligt att äntligen få träffa den som låg bakom en läsvärd blogg och relativt vettiga inlägg på Twitter.

Jag ska inte tråka ut er med att berätta mer om honom just nu, jag kan spara det till den bok som jag kommer att skriva någon gång i framtiden. Lugn alla, jag kommer inte nämna någon av er på ett sådant sätt att någon mer än du och jag vet vem det är. Dessutom är det inte så många som det är värt att skriva om. Knulla är knulla och oftast går det till på välkända sätt. Men detta var alltså exceptionellt och får ett helt blogginlägg.

Väldigt stort hus och hans fru var bortrest med barnen berättade han, vi skulle hålla till i hans privata område som fanns bakom en bokhylla. Ja jag skojar inte, jag har aldrig sett det i verkligheten, en bokhylla som går att rulla över väggen och som avslöjade en dörr. In genom dörren, en liten hall och ännu en låst dörr. Och där var det, hans dungeon. Ett jätterum med diverse sexhjälpmedel stora X av trä med remmar för händer och fötter, en skampåle med hål för huvud och händer och det mesta man kan tänka sig. Men längst ner i hörnet stod det som jag aldrig hade provat någonsin. En knullgunga. Jag måste medge att jag kände mig lite blyg, skulle jag lägga mig i en sådan!? Hmm.. jag ska inte trötta ut er med det vanliga sex som följde men jag kan säga att min kund var en riktig gentleman, som direkt när vi kom in frågade mig om vad jag hade tänkt mig för typ av ersättning. Min kassaapparat i huvudet lät KATCHING! Och jag funderade på vad en kund med ett sådant hus och sådan stil kunde tänka sig kunna betala. ”Kan tre tusen i timman räcka!?” undrade han innan jag hann svara. Och det tyckte jag lät bra, verkligt bra måste jag säga.

Han ville inte ha någon PSE och inget JOI, inget dominantsex, bara ”vanligt”. Detta ord som betyder så mycket för mina kunder. Han ville ha en GFE men med lite extra. Han kunde nämligen inte ha vissa sexuella övningar med sin fru, så han gick till mig som är proffs, som han sa. Och som jag sa så hade vi sex på olika sätt men inget som innefattade slag eller dominans, han knullade som en gentleman. Inte speciellt bra men det fick duga, jag fick ju tre lakan i timmen för detta. Till sist sa han att han ville ha sex med mig i gungan.

Jag hade ingen aning om hur man gör, jag hade bara sett det på porrfilm någon gång men inte tänkt på det närmare. Kan du kliva upp själv, undrade han och jag såg antagligen osäker ut, håller den undrade jag. Visserligen hängde lädersängen i ganska kraftiga kedjor, men ändå. Så han hjälpte mig upp och höll den stadigt till dess att jag hade lagt mig i denna underliga ställning. Det visade sig att den var stadig, den stod säkert på betongplattan som den var fastljuten i.

Sex med humor blev det, vi hade redan brutit vallen och känt på varandra så vi visste på ett ungefär hur vi fungerade. Jag låg där på rygg med mina vader mot kedjorna och fitta och stjärt blottade. Han var redan naken och satte fart på gunga så att jag svängde fram och tillbaka. Så ställde han sig i position och drog mig mot sitt stånd så att kuken gled in. Sedan gungade han mig fram och tillbaka och jag tycker det är ett av de mest njutbara knull som jag har haft. Ligga på rygg och bara känna hur jag blir penetrerad. Lite knullmaskin över det hela men personligt.

Vi skrattade och hade roligt under tiden som vi njöt av varandra, han sa några saker om mig som jag tyckte var fina och att jag verkligen kunde min sak. Jag menade att i en GFE ingår det att inte känna att han knullar med ett proffs. Ingen risk sa han detta gör vi fler gånger eftersom nu visste han att jag var värd pengarna som han sa.

Jag fick inte bara en ny upplevelse, jag fick dessutom en mycket trevlig och pålitlig fast kund som sedan dess har betalat både hyra och en ny bil. Han tyckte att jag skulle köra ståndsmässigt när jag besökte honom, sa han. Han kunde inte låta sina grannar se mig köra upp i annat än något som såg ut som om jag också är gjord av pengar. Det gäller att smälta in på klubben i området, dom gånger han tar mig dit för att äta.

Detta är faktiskt första och enda gången som jag har fått en kund, som vill ta mig i en knullgunga, men det blev en upplevelse, en som jag tyckte om och sedan dess har gjort hos honom lite då och då. Ärligt sagt tycker jag att hans fru borde testa den!

Kram

/Bella

1 kommentar:

  1. Jag förmodar att GFE här är Girl Friend Experience as per usual, men vad farao är PSE och JOI? (Kan tillägga att jag testat att googla men blev inte ett smack smartare av det.)

    SvaraRadera

Stolt

  Då var det titeln igen, hur får man det att inte låta cringe!? Ordet är könsneutralt men alla vet att det är skrivet av en kvinna, vilket ...