måndag 6 juli 2020

Det regnar ute

Själv tittar jag ut genom ett fönster och ser en ensam traktor köra över ett fält med gula blommor. Den ser liten ut där den rullar framför en enorm Hallandsås. Mannen som kör traktorn, och har en gulröd keps på sig, ser nog inte hur liten han är. Han tittar nog mest på sin åker, som han inte kan slå och inte kan skörda. Det regnar ute!

Män är olika, de kan vara stora, tysta, manligt, robusta och på ett kittlande sätt lite hotfulla. Sådana som man vet, att har man en slik kavaljer, då är man osårbar och skyddad mot både väder, vind och annat otäckt. Det känns skönt när en sådan kramar om en, där står jag omgiven av massor av muskler och säker manlighet. Vad spelar det för roll om det regnar ute, när jag vet att min kund kommer skydda mig från allt ont. I gengäld låter jag honom betala för att uppleva min värme. Ger honom en upplevelse av att vara den flickvän som han saknar och som lämnade honom.

Jag tittar på honom som kör sin traktor, det är så långt bort att jag inte ser honom riktigt. Kanske är han sådär manligt tvär och märkt av ett friskt liv bland Hallands åkrar. Ja det är han säkert! En soyboy kör inte traktor, den rullar fram på sin spark på någon gata i Stockholm. Är inget att gömma sig bakom och inget att lita på när det stormar, där finns ingen manlighet att hämta. Han är metrosexuell, eller icke binär, han är egentligen inte något mer än han får vara för dem som han träffar.

Det var säkert han som skickade den dick pick som jag fick!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stolt

  Då var det titeln igen, hur får man det att inte låta cringe!? Ordet är könsneutralt men alla vet att det är skrivet av en kvinna, vilket ...