tisdag 14 juli 2020

Hej!

Det är inte många, men de finns. Dom som inte läser min blogg och inte mina tweetar. Dom verkar ointresserade i största allmänhet. Jag bloggar för att berätta något som jag tycker är viktigt, men jag antar att det finns folk av alla sorter. Tänk er att ni går in i på ICA, ställer er mitt i affären och säger ”hej”. Vem skulle reagera, annat än en försäljare som arbetar på kommission då!? En sådan som alltid ändå springer efter en i alla butiker och undrar om det är något dom kan hjälpa till med.

Några skulle säkert undra vem ni hälsade på, om ni kanske pratade för er själv och om det var smittsamt. Men väldigt få, om det nu inte finns väldigt många provisionssugna säljare på plats. Skulle säga ”och du ville!?”. Men tydligen är det några som inte förstår att jag är en affär, som säljer njutning. Inte bara en sort utan flera. Ändå öppnar många med hej eller hur är läget. Jag har faktiskt fler kunder än dig, om du inte vet vad du vill ha, då tar jag dig sist. Och om jag har många som vet vad dom vill ha och därför måste förhandla om priser och villkor, då faller du bort.

Det fungerar helt enkelt inte att gå in på ICA och säga ”jag vill köpa mjölk”. Det finns många olika sorter och förpackningar, att fråga dig om vad du är ute efter tar tid. Tid som jag använder bättre om jag lägger den på en kund som säger antal, sort och gör affären kort och lätt. Så bli inte förvånade när ni inte har fått svar från mig, även om ni har skickat femton ”hej” efter varandra. Jag har helt enkelt inte tid eller lust att skriva till alla och fråga vad de vill.

”Vad kostar du” duger inte heller, det är om möjligt ännu värre än hej. Du köper inte mig, du hyr min tid. Förstår du inte det, då vill jag nog inte ha dig som kund. Dessutom är det som i affären, det finns massor av olika varor. ”Jag” är inte en av dem, så att fråga mig vad jag kostar blir att jag undrar vad du vill.

Samtidigt vill jag avsluta detta inlägg med att berätta hur många trevliga män jag har fått kontakt med, som är allt annat än plumpa och kortfattade. Många presenterar sig direkt, berättar att dom läser min blogg och hoppas att dom har chans. Sådant gör intryck på mig, man visar mig ett personligt intresse, det skapar ett bra förhållande, där jag lär känna dig och vad du vill.

Ni har i stort sett liknande bakgrund och samma svårigheter med er partner, så jag blir stärkt av att veta vilken nytta jag gör. Mer än en kund har skrivit att jag räddar äktenskap genom att låta dem komma till mig och känna ömhet någon gång då och då. Människor behöver närhet och att känna att någon ger dem det som dom vill ha. Om det är ett samtal, bara ligga och kramas, att knulla, eller om jag bara ligger och lyssnar på en man, som har något att berätta och som han vill prata om med en naken kvinna. Då finns jag och jag ger all min uppmärksamhet till den som behöver det.

Som jag har sagt tidigare är sexarbetarens arbete mycket mer än att knulla, så skriv inte hur är läget, hur mår du, hej eller något annat som är helt meningslöst att höra om du inte samtidigt berättar vad du vill. Jag hjälper dig om du pratar med mig.

Kram

/Bella

1 kommentar:

  1. Hej snygging! Hur kan man veta priset och alla andra informationen. Vad befinner dig

    SvaraRadera

Stolt

  Då var det titeln igen, hur får man det att inte låta cringe!? Ordet är könsneutralt men alla vet att det är skrivet av en kvinna, vilket ...