söndag 9 augusti 2020

Jag en lyxhora

 

Jag har haft många smeknamn genom åren, när jag var tretton kallade mina vänner mig för spermatratt, vilket berodde på att jag lät killar onanera och spruta i min mun, när jag fyllde fjorton hade jag avancerat till knullmadrass. Kärt barn har många namn och vid sexton fick jag namnet lösaktig. Först när jag fyllde nästan arton befordrades jag till hora och prostituerad. Då var det klart att jag hade valt att tjäna pengar på den enorma aptiten på sex, som jag var född med.

Så träffade jag en kvinna, som idag är en av mina bästa vänner, som sa till mig på skarpen, att det inte skulle hålla länge, om jag gav mig till vad som helst och nästan gratis. Hon lärde mig grunderna i hur man är hora med stil och jag gick från att vara ett dussinluder till medveten kvinna med sinne för affärer och att veta hur viktigt det var för framtiden att investera. Se dig själv som en rockstjärna sa hon. Njut av skenet från solen och strålkastare, ta för dig men tänk på att det kommer regniga dagar, när du inte har någon publik.

Idag är det många som redan har, eller kommer att kalla mig lyxhora. Jag är sexarbetare och jag är jävligt bra på det jag gör. Jag är medveten kvinna och kan mitt värde. Medveten om att jag jobbar i en bransch som inte bara är hårt styrd av tillgång och efterfrågan, utan också omgiven av lagar som gör den extra svår att behärska. Mina kunder är inte bara rädda för att kontakta mig, många är livrädda att prata pengar. Så vad gör man för att möta dessa hot!?

Säkerhet och speciellt då sekretess, är något som säljer och det är definitivt inte gratis att ordna så att ens kunder i lugn och ro kan ägna sig åt att njuta av mina tjänster. Samtidigt som de kan vara säkra på att de inte blir störda av lagen. Varken under eller efter att samarbetet med mig är över. Jag tar betalt för sekretess, men jag tar inte ut en standardersättning från varje kund, utan istället pytsar jag ut kostnaden på alla kunder. Ju fler kunder jag har, desto mindre blir det för var och en att betala för den säkerhet som jag har fixat.

Det är en bransch där det finns konkurrens och alltså var jag tvungen att hitta en nisch. Och ni som har gjort en affärsplan, ni har säkert svarat på frågan ”varför ska kunder anlita just mig, vad har jag att erbjuda som gör att de går till mig och inte en konkurrent!?” Och det kom jag på, jag har ju som sagt gått kurser i både ekonomi och marknadsföring.

PR och produktplacering är allt. Att framstå som värdefull och ge kunder valuta för sin investering och att den uppskattar samarbetet med mig.  Dessutom väljer jag mina kunder noga, som ni nog har läst i ett av mina tidigare inlägg, är det så rigoröst, att jag sållar de första redan efter deras inledande ord, när de kontaktar mig. Jag har läst beteendevetande och psykologi, lärt mig avancerad språkhantering och att tyda vad människor tänker, medan de pratar. Jag kan typ va en bimbo som tuggar tuggummi och röker samtidigt, men också en världsvan kvinna med stil. Som kan konversera affärsmän, prata aktier och avkastning plus att jag kan tyckas komma från en fin bakgrund och vara van vid societetsliv.

Allt detta sammantaget gör att jag kan ta betalt, bra betalt. Få känner till hela mitt upplägg och jag vill ha det så, eftersom det minimerar riskerna. Den ekonomiska frihet som jag har skaffat mig, gör också att jag kan ge rabatter och kundförmåner, som andra inte kan. Medan jag tar fyra tusen per timma av en kund, kan jag av nästa nöja mig med tolv hundra. En riktigt bra kund kan till och med få ett fritt, extra morgonknull som avslutar hans GFE. Allt är presentation och kundvård.

Men missta inte det jag gör för annat än affärer. När den gulliga tjejen kryper upp i din famn och spinner. Då gör hon det väl medveten om att ju bättre jag gör, desto nöjdare blir du. Och ju mer nöjd du blir, till fler vänner rekommenderar du mig. De allra flesta kunder jag har är faktiskt rekommendationer från andra. Det är också lättare att bli kund hos mig om man känner någon som jag har referenser på.

Jag tycker personligen inte om ”hora”, men jag kan leva med det. I mitt fall är det nämligen inte frågan om att jag ligger med vem som helst, för vilken ersättning som helst. När det gäller mig, arbetar jag bara med dem jag vill arbeta med och när jag känner för att arbeta. Jag är inte gift och behöver inte tänka på att göra mannen glad genom att lägga upp mig lite då och då. Om jag säger nej till en kund då kanske jag tappar en inkomstkälla, men det finns tusen kvar. 

Om jag lägger ihop min ekonomiska frihet att sätta priser som jag vill, min framgång och tillströmningen av samarbetspartners och deras betyg på mig, då har jag lyckats med det som jag en gång bestämde mig för. Jag en lyxhora. Som i mina öron låter som "Smart kvinna som vet sitt värde".

Kram

/Bella

3 kommentarer:

  1. Det är viktigt att veta sitt värde och att använda det man har för att ta sig framåt. Det gör du uppenbarligen vilket verkar klokt och bra.

    För övrigt är spermatratt ett väldigt roligt smeknamn. Och aktiviteten rätt speciell 🙂

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det var en kompis som kallade mig det eftersom hon tyckte att jag sög för mycket kuk.

      Radera
    2. Kan man verkligen suga för mycket kuk? :)

      Radera

Stolt

  Då var det titeln igen, hur får man det att inte låta cringe!? Ordet är könsneutralt men alla vet att det är skrivet av en kvinna, vilket ...